הפקת חתונות מיוחדות עם יורדי הסירה

חתונות מיוחדות - יורדי הסירה

אופציות לחתונות מיוחדות

יכול להיות שאתם מאוד אוהבים וגם מוכנים להצהיר על אהבתכם בפני בני המשפחה והחברים.
אבל המחשבה על ארגון חתונה שגרתית, כמו אלו שהיו לכל החברים והחברות שלכם, גורמת לכם למועקה.
הפתרון הוא חתונות מיוחדות, שנקראות לפעמים גם חתונות אלטרנטיביות, משום שהן מציעות אלטרנטיבה לנוסחה המוכרת לכולנו.
אספנו עבורכם כמה רעיונות שיאפשרו לכם לשבור את התבנית.

טיפים לזוגות מתחתנים

בין הבחירות החשובות שייקרו בדרככם היא בחירת אולם אירועים לחתונה
ישנם לא מעט אולמות אירועים והדרך למצוא את האחד המתאים עבורכם עלולה להיות מבלבלת לרבים, להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור אולם ארועים לערב החשוב בחייכם.

בלי אולם אירועים

לצאת מאולם האירועים הוא הבחירה הראשונה.
יש זוגות שמעדיפים חתונה בגן אירועים פתוח על אולם סגור, יש כאלה שבוחרים לערוך את האירוע שלהם בתוך פרדס, בחצר הבית, באולם קולנוע, במוזיאון או ליד הים, כמו למשל אירועים שנחגגים באולם יורדי הסירה.
חשוב לזכור שחלק מהלוקיישנים יוצאי הדופן מצריכים תשלום גבוה יותר או עבודה משותפת עם מפיקי חתונות וחלקם משפיעים באופן ישיר על מספר המוזמנים האפשרי.

בלי שמלת כלה וחליפת חתן

גם אם תמונת החתונה הרגילה כוללת כלה בשמלת ערב לבנה וחתן חנוט בעניבה ובג'קט, זה לא אומר שכך צריכה להראות גם תמונת החתונה שלכם.
כלות רבות מעדיפות שמלה קצרה או שמלה פשוטה על פני שמלה מפוארת ורבות מוותרות גם על הנוהג של הצבע הלבן ובוחרות שמלות שמשלבות צבעים אחרים או אפילו בוחרות להינשא בשמלה סגולה או אדומה, לטעמן.
חתנים רבים, בוחרים בהתאם להסתפק בחולצה מכופתרת ולהשאיר את העניבות לאחרים.

בלי קייטרינג

מי אמר שחתונה חייבת לכלול ארוחה מלאה בהגשה לשולחן? בחתונות רבות היום ניתן למצוא העדפה לחטיפים שנאכלים בעמידה ומוגשים על ידי מלצרים מסתובבים, ישנן חתונות שבהן התפריט משקף את ערכיהם ואורחות חייהם של בני הזוג כך נוכל למצוא ארוחות טבעוניות באירועים מסוימים, ארוחה שסובבת כולה סביב בשרים באירועים אחרים ואפילו חתונות בהן הכיבוד כולו מבוסס קינוחים. 

בלי להחליט

ישנן החלטות רבות בתהליך הפקת החתונה שלכם והבחירות נעשות, בדרך כלל, במתח שבין חתונת החלומות של הזוג לבין יכולות כלכליות והרצון לארח בנוחות את כל המוזמנים.
באולם יורדי הסירה בתל אביב תוכלו למצוא פתרונות נוחים שלא יגרמו לכם לחוש שהתפשרתם, למשל טקס חופה שנערך במרפסת של יורדי הסירה על רקע השקיעה אבל בלוקיישן קל ונוח גם עבור סבא וסבתא.

אירועים פרטיים

אם אתם רוצים לארגן אירועים פרטיים כמו אירוע משפחתי מיוחד כמו חתונה, יום נישואין, ברית/ה, בר או בת מצווה, יום הולדת משמעותי לאחד מבני המשפחה או כל דבר אחר.

אירועים קטנים

אירועים קטנים ביורדי הסירה הינם לרוב אירועים עם רשימת מוזמנים הקטנה מ 200 איש .

אירועים על הים

זוגות רבים בוחרים לקיים חתונה על הים וזה בגלל שלאירועים על הים יש קסם מיוחד שלא ניתן למצוא בחתונות ושאר אירועים המתקיימים באולם סגור או גן אירועים.

יורדי הסירה – חתונות מיוחדות

כיום חתונות רבות מתקיימות בגני אירועים במרכז, גני אירועים אלו נוחים במיוחד לאורחים שכן הם נמצאים באמצע הדרך עבור רובם וממש ליד הבית עבור חלקם.

אורך הכתבה:
תוכן עניינים

בואו לחגוג איתנו

Contact us

או דברו איתנו
072-3925776

דילוג לתוכן