חתונה שישי בצהריים על הים

חתונה שישי מול הים

רוצים חתונה אחרת? חתונה מיוחדת, שישי בצהריים, עם אווירה קלילה?

אנחנו רגילים לפתוח אלבום תמונות של חתונה ולמצוא בתוכו תמונות של אורחים מאופרים בקפידה, לבושים בהידור רשמי ומוארים בשפע של אור ניאון.
אבל זו לא האפשרות היחידה עבור מי שמבקש להתרחק מהאלגנטיות השגרתית של אירועי ערב, יש גם חתונות צהריים, שמתקיימות בארץ בימי שישי.
אז אם אתם שוקלים לבחור בחתונה באור היום כדי לברוא אירוע קליל ורגוע שמתאים לכם באמת, הנה כמה סיבות לטובת שישי בצהריים.

להתחיל את סוף השבוע 

חתונות ערב הן אירוע שמתנהל, בדרך כלל, במשך מספר שעות קצוב.
הסיבה לכך היא ששעות הערב, בסיומו של יום חול הן שעות מעייפות עבור ילדים ומבוגרים.
אם אתם רוצים להאריך את זמן האירוע או מעדיפים שאורחיכם יגיעו לאירוע רעננים ובמקום לסיים את הערב בחתונה שלכם, הם יתחילו בה את סוף השבוע, חתונה בשישי בצהריים היא פתרון נהדר.

אווירה רגועה וקלילה

אם אתם לא אוהבים את התחושה הרשמית שמאפיינת לפעמים מסיבות חתונה בשעות הערב, העברת האירוע לצהריי יום שישי תייצר אווירה פחות רשמית ויותר חופשית.
הקלילות שמאפיינת חתונה שישי בצהריים, למשל באולם יורדי הסירה, מתבטאת כמעט בכל תחום, החל מבחירות הלבוש, האיפור והתסרוקות, של בני הזוג וגם של האורחים וכלה בקצב האירוע או במוזיקה שמלווה אותו.

שפע אפשרויות אירוח

היציאה מהתבנית של אירועי ערב, מאפשרת לבוחרים לחגוג בשעות הצהריים לגוון את האירוח בחתונה שלהם
הם יכולים לבחור, למשל, להגיש רק ארוחה קלילה לצד קוקטיילים או להשתמש באור היום כדי לחשוף את האורחים לדוכנים בהם מציגים את הכנת האוכל ואפילו בחירה בתפריט צמחוני או טבעוני, תתקבל היטב בחתונת צהריים.

הכחול הקסום של הים והשמיים

שעות הצהריים של יום שישי קיצי זו התחלה מצוינת, וכדי להפוך את התמונה למושלמת, נוסיף לה נוף של ים כחול ובריזה נעימה ונקבל חתונת שישי בצהריים ביורדי הסירה. הנוף הקסום של קו האופק מלווה את האירוע כולו ולאחר טקס החופה באוויר הפתוח, כשרעש הגלים נבלע במוזיקה משמחת ובברכות מלאות אהבה, הגיע הזמן להתחיל במסיבה ועוד לא אמרנו כלום על איכות תמונות החתונה שמצולמות באור יום.

כל מה שצריך בחתונה שישי צהריים: שמש, ים ובריזה

חתונת שישי צהריים ב- יורדי הסירה זה עניין של אופי, לא כל אחד אוהב את הבריזה של הים, האנרגיות המיוחדות של תחילת הסופ"ש והחופה על הדק עוצר הנשימה.
אלו שכן אוהבים באים אלינו.
חתונת שישי צהריים על הים ביורדי הסירה היא הפתרון האולטימטיבי עבורכם.
בואו להתחתן באווירה קלילה ומשפחתית ביום שכולו בילוי מהנה ומפתיע. מניסיוננו הרב חתונת שישי על הים ביורדי הסירה תהפוך את החתונה שלכם לאירוע כיפי ובלתי נשכח לכל המוזמנים.

חתונת שישי בצהריים בארקה בנמל

איך נראית חתונת שישי בצהריים על הים?

האורחים מגיעים לקוקטייל קבלת פנים על הים במרפסות המשקיפות לים הפתוח וחף מציצים המיתולוגי, נכנסים לאווירה עם מרגריטות ביד, המלצרים מסתובבים ומגישים נשנושים טעימים…

תדמיינו חופה על רקע הים והנוף באוויר הפתוח…

לאחר מכן או לפני כן ארוחת גורמה מפנקת ומסיבה…

מסיבת ריקודים סוערת עם אפשרות של החשכת האולם ליצירת מסיבת ריקודים באווירה לילית.

במהלך הריקודים: פתיחת מזנון מתוקים.

יתרונות חתונת שישי על הים

המזנון ובר המשקאות זורמים במשך כל האירוע, ללא תור. הארוחה היא בצהריים ולא בלילה.
בשנים האחרונות חתונות שישי צהריים הפכו לטרנד מבוקש מאד.
ובזכות השילוב של הפתוח והסגור ביורדי הסירה, הים האוויר הנוף והטבע בחוץ ובו בזמן ובנוסף המיזוג באולם והמפלט מהלחות והחום של הקיץ, השילוב של המיקום והאווירה ביורדי הסירה הופכים את אירועי חתונה על הים ביורדי הסירה בנמל תל אביב לאירועים מיוחדים ומוצלחים.

תזמינו את האורחים שלכם לבילוי בחתונה שישי צהריים על הים וכולם יזכרו שהחתונה שלכם היתה חתונה אחרת, חתונה מיוחדת שלא תשכח.

אורך הכתבה:
תוכן עניינים

בואו לחגוג איתנו

Contact us

או דברו איתנו
072-3925776

דילוג לתוכן